zondag 12 januari 2014

KIC reminder NIEUWJAAR

Na drie maanden is dit alweer mijn laatste bijdrage als gast designer bij het Kaartjes Inspiratie Challenges blog. Superleuk om te mogen en hopelijk heeft het jullie mogen inspireren!
Het thema voor challenge #24 is "nieuwjaar"


Ik heb voor dit kaartje producten uit de Sale-A-Bration gebruikt, de good as gold kaart set. Je kan acht dezelfde kaartjes maken of, gewoon lekker eigenwijs net als mijn persoontje alles apart gebruiken. Ik heb hem aangevuld met de stempelsets Simply Stars en Sentiment.
Eigenlijk best leuk om nieuwjaarskaartjes te maken, wellicht een idee voor als ik komende kerst te kort kom... Lekker aanvullen met nieuwjaarskaartjes.

Fijne dag!

1 opmerking:

Ingrid Reyners zei

Hoi Judith, dit is ook een super leuke uitvoering zeg!. Ik moest afgelopen nieuwjaar ook een kaart maken, ik had er met kerst nog een gekregen van een collega en was niet meer op tijd om er een terug te sturen. Ik vond het ook erg leuk om er een te maken, misschien een idee om een gedeelte nieuwjaarskaarten te maken. Ik ga eens nadenken over de uitdaging, leuk dat je GD bent geweest. Fijne zondag nog, groetjes Ingrid