woensdag 22 januari 2014

Happy Birthday


Toen ik bij Ellen was heb ik ook met de stempelset The Open Sea gespeeld, wat is hij toch mooi!
En wat is het toch leuk en gezellig om samen met het speelgoed van een ander te spelen! Gelukkig staat de volgende stempeldate alweer gepland.
Ook hier weer een klein sneakpeekje... de banner dies ze zijn ze verschrikkelijk leuk, handig, bruikbaar, veelzijdig, you name it en zij zijn het!

Ik heb dit kaartje aan de hand van een schets gemaakt voor Knutsels en Kadootjes challenge #8
Nu de hoogste tijd om weer wat te doen, boodschappen zijn al gedaan, nog even een was in de droger, wat wegstrijken, stofzuiger door huis gooien, druk druk druk.

Fijne woensdag!

3 opmerkingen:

Deborah zei

Wat een prachtig kaartje!
Liefs, Deborah

Ingrid Reyners zei

Mooi kaartje Judith, ik herkende de schets meteen, dus je opdracht is goed vervuld, hi hi. Dat scheepgebeuren blijft erg leuk voor mannenkaarten, ik heb er laatst zelfs een jongensbaby kaart mee bestempelt, lekker stoer. Fijne dag, en bedankt voor het mee doen bij Knutsels&kadootjes, groetjes, Ingrid.

Anita Meijer zei

Prachtig kaartje weer Judith, heel mooi.
Liefs van Anita