zondag 5 januari 2014

Happy Birthday

Alweer zondag, kerstvakantie is bijna voorbij evenals het weekend. De eerste week van 2014 zit er al weer op, time flies!!!

Het was hier een vroegertje vanmorgen, manlief werd wakker van een muis in onze slaapkamer, licht aan je kent het wel... Muis niet te zien, maar zodra het licht weer uitging hoorde je hem tippelen. Een echt aaaaaaaah momentje! De muis zal ongetwijfeld banger zijn voor ons, maar ik ben dus absoluut geen fan van muizen. Inmiddels staat er boven een val, ben ik hem aan het uitroken met geurkaarsen (advies op omaweetraad.nl) dus wie weet. Maar of ik straks boven ga slapen....






Deze maand laat ik jullie steeds een sneekpeak zien van Sale-A-Bration producten maar ook producten uit de nieuwe catalogus. Altijd leuk om met nieuwe spullen te mogen spelen en te mogen delen! Hier wat spulletjes uit de Sale-A-Bration, de banners zijn grote favoriet bij mij! De zachte kleurtjes vind ik wat moeilijker, maar een uitdaging gaan we nooit uit de weg!

Bij Dutch Card Lovers worden voor uitdaging #201 "restjes papier gevraagd". Restjes DSP gebruikt in combi met mijn allerlaatste stukje Coastal Cabana blauw.
Ik wil dit kaartje ook mee laten doen bij SU-per challenges uitdaging #22 "designpapier"

Ik ga nog even een rondje bloggen, fijne dag nog!

9 opmerkingen:

Ellen zei

Heerlijk hé om met die nieuwe sale-a-bration spulletjes te spelen ;-)
Je kaartje is erg mooi geworden.
Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.
Groetjes Ellen

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Judith. Mooi zachte kleurtjes.
Groetjes, Anja

Ingrid Reyners zei

Ik kijk al weer uit naar sale a bration artikelen, erg leuk hoor. Je kaarrtje is ook weer mooi geworden, leuk om met restjes papier nog iets moois te maken. Succes met het muisje vangen, brrrrrr ik zou het er niet zo op hebben om lekker in bed te gaan liggen nu!. Groetjes, Ingrid.

Anita Meijer zei

Oh wat eng een muis in je slaapkamer, moet er niet aan denken, ben daar ook absoluut geen held in. Weet nog dat wij ooit met het werk in een pand aan het Raamplein in Amsterdam zaten en ik begon daar altijd als eerste dus nog pikkedonker in het gebouw en elke keer als ik het licht aandeed zag ik Micky (ja zo noemde we hem op een gegeven moment) weer wegrennen maar gelukkig liet die zich niet overdag zien brrrrr ..... sterkte straks. Wat is je kaart weer prachtig.
Liefs van Anita

Anja (scrappie) zei

Heel erg leuk hoor dit kaartje en misschien een kat aanschaffen voor de muis. Leukdat je meedoet bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Gaaaf hé de nieuwe SAB artikelen. Je hebt er een super kaaartje mee gemaakt. Leuk dat je mee doet met de DCL.

Marit zei

Wat een leuke kaart! Pindakaas op je muizeval werkt als een tierelier, daar zijn muisjes dol op!!

M@rjan zei

Muizen in huis.. ik ken het..maar dan benden. Bij ons waren het superslimmerds! Gingen niet in op pindakaas, chocola of wat dan ook voor lekkers. Alleen gif werkte, ....
Gaaf kaartje, Judith! Erg leuke indeling ook. Fijn dat je meedoet met DCL.

Betina Nijenhuis zei

wat een mooi kaartje en leuk dat je met SU-per challenges meedoet.

Groetjes Betina