donderdag 2 januari 2014

Gelukkig nieuwjaar!!!

Allereerst allemaal de beste wensen voor 2014!
Dat het maar een creatief, inspiratievol maar bovenal gezond jaar mag worden!!!

Hier in huis breken de normale dingen des levens weer aan, net even naar de Ikea geweest.
En morgen alweer de laatste dag van de kerst vakantie, wat gaat het hard.
Maar ook... nieuwtjessssss

Een jaarlijks terugkerend event... De Sale A Bration is weer in aantocht!!!
Vanaf 28 januari mag je GRATIS een product kiezen uit de Sale A Bration folder bij iedere €60 die je uitgeeft. Deze word ook nog vergezeld van een nieuwe Seasonal catalogus...
Gevuld met heel, heel veel moois! Ik hoor het Jochem Meijer haast zeggen heul heul heul veul moois!
De komende periode laat ik steeds een sneekpeak zien van het moois dat gaat komen, kan jij niet wachten?! Ben je net zo nieuwsgierig als ik?! Mail me en vraag jouw Sale A Bration folder en nieuwe Seasonal Catalogus aan voor slechts de verzendkosten!!!*

 



Ik ga mijn Ikea tas leegruimen, fijne, zonnige dag!!!




* geld niet voor de gewone catalogus

Geen opmerkingen: