zaterdag 11 januari 2014

Chevron

Wat een regenweer vandaag... Nouja, hier was het heerlijk knutselweer, Eva en manlief hebben heerlijke appelkruimeltaartjes gebakken en ik zat aan de hobbytafel.
Spelen met nieuw Stampin' UP! speelgoed is haast verslavend te noemen.
En dan ben ik nog lang niet uitgespeeld, want er zit nog genoeg nieuw in de verpakking.
Maarja, dagen duren echt maar 24 uur, zo jammer.
Ach het loopt niet weg, en zo... Kan ik jullie gewoon steeds weer wat nieuws laten zien, leuk toch?!



Zo leuk om ook de binnenkant aan te pakken en toen kon de envelop uiteraard ook niet achterblijven!

Wil dit kaartje mee laten doen bij Crazy for CAS challenge #35 "chevrons"

Ik ga weer terug richting mijn hobbytafel, fijne avond!!!

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Judith, supermooi om dat ook op de envelop door te voeren.
Liefs van Anita

Marlieke zei

Supermooi en helemaal compleet zo met binnenkant en envelop! Leuk dat je weer meedoet bij CFC.

Marian zei

Wat een prachtig geheel
Groetjes