zaterdag 18 januari 2014

Challenge #106 sponsored bij Happy Stampin'

Gisteravond ben ik bij Ellen wezen stempelen, bere gezellig en zoveel leuker om met andermans stempels te spelen.
Want zelf heb ik natuurlijk helemaal niks *kuch*
Het was in ieder geval een vol stempelweekje, 3 gezellige stempeldates gehad met meiden die staan te trappelen om in te stappen tijdens de Sale-A-Bration!
Hun mazzelpakket met €20,- extra aan producten hebben ze al uitgezocht.
Stiekum wil ik ook nog wel een keer zo'n feestpakket, want dat is het echt!

Maar back to Stampin' ....

Gister onder andere dit leuke kerstkaartje gemaakt vol Stampin' UP! voor challenge #106 bij Christmas Challenges {with sketches}


Zo, dit kan geblogd, nu lekker aan de wandel met zijn allen, het zonnetje is eindelijk om een hoekje komen kijken, dus het er gelijk even van nemen!
Fijne zaterdag allemaal!

3 opmerkingen:

Monique zei

Ziet er super uit!
Groetjes, Monique

Ans Gilbert zei

Mooie kaart Judith,
ik zag op FB ook een leuke met de banners, zijn dat stansen of maak je die punten met een pons, ik heb nl. ooit ergens gelezen..dat je met een 4kante SU-pons de puntige banners kunt ponsen ??? klopt dit ?? liefs Ans

Wilma zei

Gaaf gedaan!
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
groetjes, Wilma