zondag 12 januari 2014

Challenge #105

Om mijn kerstkaarten op rit te houden, doen we weer gezellig mee aan Christmas Challenges {with sketches} challenge #105 Eindelijk een kerstster die niet uitvalt!
Deze komt uit de Stampin' UP! set "Joyful Christmas", en met de stained glass techniek opgebouwd.
Zo leuk en het effect is echt prachtig!

Wil jij deze set ook? Of een andere stempel uit de Seasonal, bestel hem nog snel, want de Seasonal loopt op zijn einde en daarna zijn deze pracht stempels niet meer te bestellen.
Donderdag bestel ik weer, dus heb je nog "kerstwensen" mail! Dan doe ik gelijk de nieuwe Seasonal en Sale-A-Brationfolder kosteloos bij je bestelling!

Maar back to business... Mijn kerstkaart!


Ik ga hier dochterlief nog even op bed leggen en dan kruip ik achter de freubeltafel. Fijne zondag!
 

4 opmerkingen:

Monique zei

Ziet er gaaf uit! Op naar 52 kerstkaarten ;-)
Lieve groetjes, Monique

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren en leuke details.
je kaart is weer een plaatje om te zien

Groetjes, Anja

Janneke de Jong zei

Wat een mooie kaart ;o)
Leuk dat je meedoet bij CCWS deze week!

Samantha zei

Stunning I LOVE that flower its awesome! Thanks for Playing along with us this time at Christmas cards with Sketches hugs Samantha :0)