donderdag 16 januari 2014

94

Ik kreeg onlangs het verzoek of ik voor een aanstaande verjaardag een kaart kon maken.
Want Opa werd 94 dus dat was wel wat speciaals waard.
Geen probleem! Maar een mannenkaart en een foto, vond het wel even een bevalling.
Had heel mooi papier uitgezocht, maar werd zo donker.
Ik moest anders gaan denken, een blik op mijn stempelrek bood uitkomst.
Het is echt een nieuwe favoriet Stampin' UP! Hardwoord, zo mooi.



De banner dies maakt een banner maken een heus feestje, wat Gorgeous Grunge een glittertje en klaar. Net als de vlaggetjes, deze kan je verdienen met de Sale-A-Bration, een absolute musthave! De Bannerblast stempels en banner punch, ze zijn hier al onmisbaar.
Een mannenkaart heeft niet veel nodig, maar een vlaggenlijn misstaat echt niet.

4 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaart

Ingrid Reyners zei

Nee dat klopt Judith, een mannenkaart heeft niet veel nodig is ook mijn mening!! Kijk maar naar de mannen zelf hoe ze zijn, stoer, simpel, niet teveel poespas, en zo horen ook hun kaarten te zijn. Deze is erg mooi, mooie achtergrondstempel, en heel persoonlijk!!! Groetjes, Ingrid.

Anita Meijer zei

En wat is die leuk geworden Judith, zo mooi met die schitterende foto, echt top.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Een mooie, geslaagde mannenkaart, prachtige achtergrond en de vlaggenlijn is ook leuk, liefs Ans