maandag 9 december 2013

Yoep deel 3

Vorige week heb ik jullie al bestookt met de kaartjes die ik voor Yoep heb mogen maken.
Een geboorte blijft iets magisch, iets wonderlijks.
Dat had ik ditmaal helemaal, naast de geboorte van Youp (28-11-2013) is er ook een klein meisje (02-12-2013) wat heel hard voor haar leven aan het vechten is.
Het is soms allemaal zo oneerlijk!
Ik hoop snel een geboortekaartje voor de kleine Sophie te mogen maken.
Tot die tijd branden we een kaarsje voor dit mooie meisje.

Maar voor nu... mijn cadeautje voor Yoep!
Met behulp van Stampin' UP! heb je in een handomdraai een gepersonaliseerd, one of a kind kraam cadeautje! Ik heb gekozen voor een blokken trekwagen, deze heb ik opgepimpt met diverse Stampin' UP! stempels en voorzien van zijn naam. Zo heb je echt iets unieks en doordat ik hem afgelakt heb met blanke lak blijft het permanent zitten. Gaaf toch?!





3 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Wat heb je dit leuk gedaan. Zo persoonlijk. Dat is toch gaaf om te krijgen.
Groetjes, Anja

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Heel erg mooi gedaan, super de gepimpte blokkenkar, liefs Ans

Anita Meijer zei

Wat superleuk gemaakt Judith, helemaal toppie.
Liefs van Anita