woensdag 4 december 2013

Yoep deel 2 en uitslag

Dag allemaal!
Wat spannend he, morgen de grote dag! Morgen moeten Eva en ik al om 8.10 op school zijn omdat Sint extra vroeg komt zodat hij langer bij de kinderen kan blijven.
Ondanks dat Eva een verschrikkelijk vroege vogel is word het ongetwijfeld een race tegen de klok,
want ik wil graag dat ze een broodje eet voor ze naar school gaat... En dat broodje kost heel, heel, heel erg veel tijd en geduld. Van de week hebben we haar zelfs lichtelijk gechanteerd tijdens het avondeten, want oh oh wat gaat dat soms moeizaam en wat ben je als ouder dan wanhopig!

Eind van de ochtend stond de UPS man op de stoep, normaal is hij er altijd om half tien 's morgens al, maar juist als je hem verwacht komt hij later... Eva vond het een feestje om te helpen met uitpakken en alles te sorteren in de dozen. Vervolgens dicht plakken, auto volgooien en op naar TNT en DHL. Zodat het snel jullie kanten uitkomt!


Tussen neus en lippen door nog de 14 factuurnummers van de decemberbestelling in random gegooid... Tromroffelllll.... roffel.....
De winnaar is; 201320
Corina, gefeliciteerd! Ik heb de Cherry Cobbler inktpad bij je bestelling gedaan.
Veel plezier ermee!



Onlangs schreef ik al over de geboorte van Yoep, ik heb inmiddels ook een kaartje voor mijn zusje gemaakt. Zodat ze die ook aan Linda en Jelmer kan geven.
Zag de Candy bij Krea2Day en het idee was ook in mijn hoofd spontaan geboren.



De mal die ik heb gebruikt komt van de Thinlits van SU af, ik heb de voorkant ook geembost, dus versamark op je thinlit en snijden maar, vervolgens embossingpoeder en verhitten met de heattool.
Het geeft naar mijn idee net dat extraatje. Het afdrukje van de hand is ervoor gemaakt om precies in het midden uit te komen. De letters komen van SU Morning Post Alphabet, gelukkig is Margaret hem vergeten mee te nemen, dus ik kan er nog even mee spelen. De hartjes komen van de uilenpons en het clipje van Mery maakt het geheel af. Omdat ik het zo blauw vond, langs de zijkant nog een klein stukje craft gebruikt bestempeld met Gorgeous Grunge. Zuslief vond hem geweldig. Ben benieuwd wat de kersverse Mama en Papa ervan vinden!



1 opmerking:

Anja Slink zei

schitterende kaart.
Succes morgen ochtend en heel veel plezier met het sinterklaasfeest.
Groetjes, Anja (3D)