donderdag 26 december 2013

Seasonal bestelling

Mijn 2e kerstavond staat vooral in het teken van uitbuiken, want tjeetje wat heb ik lekker gegeten de afgelopen 2 dagen. Jullie ook?!
Stiekum eigenlijk te veel, maar ach, goed voornemen voor het nieuwe jaar, vinden jullie ook niet?
De eerste bestellingen had ik al weer binnen, dus denk plaatst het hier ook nogmaals, want 30 december gaat de laatste verzamelbestelling van 2013 de deur uit! Om zo 2014 SU-per te starten met prachtig nieuw speelgoed.

Daarnaast mooi de gelegenheid om nog net die ene (en vele andere) mooie set uit de Seasonal alsnog te bestellen. Want tot 1 februari kan je nog bestellen uit de huidige Seasonal (klik op de afbeelding om de Seasonal te bekijken).

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/20130829_AutumnWinter_en-EU/index.html

 Mail je wensen door en ik zorg dat ze uit komen, daarnaast zal ik een extra leuk extraatje toevoegen aan je bestelling. Dan kan 2014 alvast niet meer stuk!



Fijne avond!

Geen opmerkingen: