dinsdag 10 december 2013

Prettige kerstdagen


Zondag begon ik dan met het schrijven van de kerstkaarten, echter net iets te fanatiek geweest met de verkoop van kerstkaarten. Ik kom er namelijk flink wat te kort. En ik maar denken heb er zat!
Mooi niet, dus hup hup, aan het werk...


Het idee zag ik op pinterest, wat je daar allemaal al niet op kan doen aan inspiratie!
Dus voor mijn ouders een kerstkaart gemaakt met Stampin' UP! Six Sided sampler en hexagonpons, daarmee heb ik ook de leuke zijpijlen gemaakt.
Met de woodgrain embossing folder een houten deurpaneel gecreƫerd waaraan de krans hangt.
Het sentiment maakt hem compleet.

Nog een aantal te gaan...
Dus ik bombardeer jullie deze week waarschijnlijk met mijn last minute kerstkaarten!

Ik wil dit jaartje graag mee laten doen aan maandchallenge #4 "kerst" bij de Creatieve Zebra




1 opmerking:

Ditta zei

Mooie kaart! Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra!
Liefs, Ditta