donderdag 12 december 2013

Nog meer kerst

Gisteravond even een snel kerstkaartje gemaakt, vind die mini paperstacks van SU helemaal geweldig, eindelijk designpapier wat ik durf aan te snijden en te gebruiken!
Heerlijk even bezig zijn! Zo nog even schrijven en dan kunnen ze weer op de post!

Vanmorgen na mijn tandarts bezoekje naar de boerderij gereden, wat heeft ASVZ ons verwend met dit prachtige kerstpakket zeg! Een heus feestje om uit te mogen pakken! Uiteraard alle linten weer bewaard, want daar kunnen we nog wat mee. Zo eerst even met Too lopen, de kaarten posten en dan thee met de heerlijke chocolaatjes uit het pakket, want die blijven me maar roepen "kom mij proeven, kom mij proeven!"

Fijne dag nog!!!



2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

ooooooh leuk..een kerstpakket,wij krijgen er ook altijd een,zo fijn om te krijgen..Je kaartje ziet er mooi uit, prachtige stempel, liefs Ans

Ingrid Reyners zei

Mooi kaartje is dit Judith, mooie stempel en ook mooi papier vind ik dit. Wij krijgen denk ik geen kerstpakket dit jaar, zware crisis bij ons op het werk. Geniet van de inhoud Judith. groetjes, Ingrid.