woensdag 11 december 2013

Noel

Zoals beloofd weer een kerstkaart, nog even en ik heb er bijna genoeg...
Deze heb ik gemaakt aan de hand van een schets behorend bij uitdaging #16 bij Scrap My Dream.


De achtergrondstempel is de inmiddels welbekende SU set Gorgeous Grunge, volgens mij kan ik niet meer zonder! De vogel komt uit de SU hostess set Warmth & Wonder en past perfect in een frame van een embossingfolder. Zo heerlijk dat alles matchend is met elkaar!

Gister begon de Clearance Rack bij Stampin'Up! Terwijl ik daar aan het neuzen was belandde ik bij de new arrivals... Je snapt het al, heel vervelend! Wie mij al even volgt weet dat ik voor bepaalde stempels een zwak heb (babyvoetjes, bomen en mooie (kerst) teksten). En ojee, het was weer liefde op het eerste gezicht!


Wat is ie mooi he!? En past ook nog eens in de chalk talk framelits! (134777 €6,95)

Geef jij nog snel je bestelling door? Dan ga ik morgen bestellen! 
 Klik hier voor de producten uit de clearance rack.

4 opmerkingen:

Deborah zei

Heel mooi kaartje! Prachtig gedaan!
Liefs, Deborah

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje Judith, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtige kaart Judith. Bedankt voor het meedoen bij Scramydream. Groetjes, Ankie

dieke zei

Prachtige kerstkaart, Judith!
Bedankt voor je deelname bij Scrap my Dream.

Groetjes van Dieke.