dinsdag 3 december 2013

Lift

Gisteravond heerlijk met Margaret zitten stempelen,
zo fijn om even je hoofd leeg te hebben! En we waren nog productief ook!
Bij het zien van de LiftChallenge #55 had ik gelijk al een idee, maarja, dan nog even de tijd vinden om het uit te voeren.


Het design papier is van de nieuwe mannenlijn van Marianne Design evenals de hamer, die gereedschapmallen vind ik zo leuk! Met PanPastel metallic heb je zo een blinkende hamer.
Vervolgens papier gesneden met een onderdeel van de thinlit en daarna geembost met de veelzijdige woodgrain embossing folder van SU. Met PanPastel de houtnerven aangezet. Hi is ook een onderdeel uit de thinlit set van SU het knalrode hartje uit de uilenpons erboven, klaar om getimmert te worden.


Vanmorgen stond UPS al aan de deur met mijn prijs van de World CardMaking Days! Superleuk! Er komt een bloghop aan in dit thema, dus kan ik hem gelijk uit testen van de week.
Maar eerst ga ik hier nog wat doen, morgen komt UPS weer met Stampin' UP! bestellingen, dus ik mag morgen nog even Sint spelen. Maar moet nog twee dozen van labels voorzien.
Dus hoogste tijd.

Fijne avond nog!

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Prachtig kaartje weer Judith en succes met het "sinterklaasje" spelen, je maakt in ieder geval een aantal mensen weer blij.
Liefs van Anita

ann van dijk zei

Mooie kaart weer hoor!
Liefs Anneke

Nadine zei

Stoere kaart! leuk dat je meedoet met de liftchallenge!