vrijdag 20 december 2013

It's The Most Wonderful Time Of The Year

Kerst, ik ben er dol op! Als Serious Request start kom ik helemaal in de stemming.
Want het is een prachtige gedachte om je in te zetten voor een ander, ik kijk altijd trouw, echter geld overmaken doe ik niet. Ik kies mijn eigen doelen wel, daar heb ik 3 FM niet bij nodig.
Afgelopen woensdag ben ik met Eva en mijn zusje naar de Coca Cola truck en Kerstman geweest,
wachtend in de rij onder de bekende Coca Cola deuntjes opkijkend tegen een prachtig verlichte truck en een lieve Kerstman. Eva was er snel over uit, de Kerstman is veel leuker als Sinterklaas en tja geef haar eens ongelijk?!
2013 was een enerverend jaar. Een jaar dat ik steeds meer ging bloggen en ging volgen, maar ook volgers kreeg die enthousiast blijven reageren, dank daarvoor. Daarnaast was 2013 het jaar dat Eva startte met peuterspeelzaal, mijn Oma 100 werd, Eva ziek werd en opknapte! Maar ook het jaar dat Oma twee keer ter val kwam en op 100 jarige leeftijd alsnog onverwachts kwam te overlijden.
Wat is het dan fijn om jullie lieve berichtjes te lezen, even een duwtje in de goede richting.
Maar ook een stimulans om je hobby weer op te pakken, want mijn inspiratie was even behoorlijk zoek.

Daarnaast was 2013 het jaar dat ik instapte als demo bij Stampin' UP! ik hele leuke, lieve en creatieve mensen heb leren kennen. En daarnaast SU-per klanten heb! Zo leuk om jullie mailtjes te lezen als alles is aangekomen en dat jullie blij zijn met de extraatjes, maar nog leuker om jullie creaties te zien.
2014 word in elk geval een mooi Stampin' UP! jaar, want oh oh, er komt een heleboel moois aan!
Daarvan houd ik jullie absoluut op de hoogte, maar eerst genieten van de feestdagen.

Ik wens jullie in ieder geval hele fijne, gezellige, warme feestdagen toe met iedereen die je lief is!
En een goed, gezond en super 2014!!!

Tot blogs!

Liefs!

Geen opmerkingen: