dinsdag 10 december 2013

Ho Ho Ho

Sinterklaas avond brak ik een stuk kies/vulling af op een pepernoot, naast het balen ook nog eens erg pijnlijk. Maar donderdag mag ik naar de tandarts, eindelijk! Echter had ik donderdag ook een date met Margaret, die hebben we maar verschoven naar maandagavond. Dus gister heerlijk zitten freubelen bij haar, geweldig om samen je hobby te delen en met andermans speelgoed te spelen!
Ik had gister mijn zinnen op haar Stampin' UP! Mosiac madness gezet, stiekum wil ik die eigenlijk zelf ook wel! Want wat is hij leuk en veelzijdig!


Ik wil dit kaartje graag mee laten doen bij;Crazy for CAS #33 colourchallenge blauw/zilver optie kerst
 
 
Foto: Vandaag begint de Clearance Rack bij Stampin'Up! De producten uit de vorige catalogi, die nog op voorraad zijn, kun je nu 
bestellen met giga kortingen. Wil je hier nog wat van bestellen, doe het dan snel want OP=OP!!!! Eind deze week gaat er nog een verzamelbestelling de deur uit, dus geef je wensen uiterlijk donderdag nog door! 
Kijk hier voor de producten http://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryid=2702

Vandaag begint de Clearance Rack bij Stampin'Up! De producten uit de vorige catalogi, die nog op voorraad zijn, kun je nu bestellen met giga kortingen. Wil je hier nog wat van bestellen, doe het dan snel want OP=OP!!!! Eind deze week gaat er nog een verzamelbestelling de deur uit, dus geef je wensen uiterlijk donderdag nog door! Klik hier voor de producten

2 opmerkingen:

Anja (scrappie) zei

Heel erg mooi hoor ja die mosaic madness is prachtig. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

Ellen zei

Nog zo'n prachtige kaart in deze kleurstelling. Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
Groetjes Ellen