zondag 8 december 2013

Have Yourself a Merry Little Christmas


De Sint drukte is weer achter de rug, Eva is aardig angstig voor de goedheiligman. En bij het zien van mannen met baard komen de tranen weer tevoorschijn en klampt ze zich vast aan Mama haar benen.
Ze moest eens weten...

Normaal gaan hier 6 december gelijk de kerstkaarten de deur uit, maar voor het eerst ben ik te laat... Ze liggen met smart te wachten om zo geschreven en gepost te gaan worden. De kerstboom en kerstkrans decoreren het huis gelukkig wel al. Ben dol op de kerst! En Eva dol op alle mooie lichtjes!

De kerstchallenges vliegen je nu ook om de oren, maarja, het blijven geweldige kaarten om te maken, iedereen krijgt een unieke kerstkaart.
Toen ik de Seasonal van Stampin' UP! door bladerde viel ik voor de tekststempel uit de Merry Little Christmas box "Have Yourself a Merry Little Christmas".
Er klinkt dan gelijk een kerstmelodie in mijn hoofd, heerlijk die kerstsferen!


Ik heb designpapier uit het kleine paper stackje van Stampin' UP! gebruikt, met van die kleine papiertjes voel ik me toch een stuk minder schuldig als ik iets aansnijd. Want dat vind ik bij sommige vellen zo zonde, zo mooi van zichzelf en dan...
Met een onderdeel van de SU thinlit blauwpapier uitgestanst en vervolgens bestempeld. Ik heb een stukje dp een slag groter uitgestanst, om vervolgens de tekst er iets verhoogd op te plakken.
Een lintje met strik maken hem af.

Ik wil dit kaartje mee laten doen bij;
Crazy for CAS #33 colourchallenge blauw/zilver optie kerst
Creative Cutting Challenges  #32 kerst
Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten Challengesblog kerst

Hoogste tijd om in de pen te klimmen en kaarten te gaan schrijven, fijne dag vandaag!

7 opmerkingen:

* Üla * zei

Wat een leuke, winterse kaart, Judith. Mooi dat papier van SU.
Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCC.
Groetjes, Ula

Anita Meijer zei

Ah wat zielig dat ze zo bang is voor sinterklaas, die Eva. Ze moest eens inderdaad weten de arme schat. Je kerstkaart is prachtig Judith, heel mooi weer.
Liefs van Anita

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacuqeline

Angela zei

Schitterende kerstkaart Judith!! Erg mooie kleuren....
Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij CCC en veel succes...
grt Angela

Anja (scrappie) zei

Heel erg gaaf hoor en ja die tekst vind ik ook prachtig heb het liedje ook weer in mijn hoofd. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

Marlieke zei

Wat een leuke kaart. Perfect papier voor deze challenge. Leuk dat je meedoet bij CFC.

Ellen zei

Prachtige kaart in deze kleurstelling. Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
Groetjes Ellen