zaterdag 14 december 2013

Flip it

Wat vervelend om terug te lezen dat jullie je net zo rot voelen als mijn persoontje.
Al moet ik zeggen, het gaat steeds iets beter!
Ik heb net zelfs even gefreubeld in plaats van dat ik mijn bed ben ingekropen.
Zou dit het zijn geweest?! Ik hoop van wel... Hoop dat jullie aan de andere kant van het beeldscherm ook snel opknappen, ziek zijn  is helemaal niks!



Ik heb zitten spelen met Stampin' UP! thinlit labelbard, in een handomdraai een super gave flip it kaart! De stempels komen uit de Warmth & Wonder set en de swirl onder de tekst uit Merry Little Christmass. Verder heb ik hem lekker simpel gehouden, nog een paar te gaan en dan... volgend jaar weer verder!

Ik wil deze flip-it kaart graag mee laten doen bij Creative Cutting Challenges uitdaging #33 zwart + wit en een andere kleur



Fijn weekend allemaal!

5 opmerkingen:

Wilma zei

Een heel MOOI flip-it kerstkaartje Judith.
Van ♥-e Beterschap gewenst.
Liefs Wilma ☺☺☺

rian zei

hele mooie kaart heb je gemaakt,
gezellig dat je meedoet bij de uitdaging van de CCC.
groetjes Rian

Ingrid Reyners zei

Hi hi, dit is echt een hele mooi kaart Judith, ik ben er zo weg van van die flop kaartjes, ik heb er ook al veel mooie projektjes mee mogen maken, en je kan ze voor ieder thema gebruiken. Nog veel beterschap gewenst, meis, en doe nog lekker rustig aan, anders lig je dadelijk met de kerst weer in bed. Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

Miranda Mols zei

Stijlvolle kerstkaart. Bof jij even als het dat was. Begin me eindelijk beter te voelen, na een week.

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke details en kleuren.
Groetjes, Anja