vrijdag 6 december 2013

Bloghop


SU-per leuk een internationale bloghop binnen het team, kom jij via Sandra Kniepen?! Dan ben je goed op weg!
Toen Tanja mij benaderde of ik mee wilde doen met de bloghop riep ik volmodig ja! Maarja, wat ga je dan maken?!? Ik vind andere altijd zo goed! Maar geen tijd voor twijfel aan het werk....

Fantastic! An international bloghop in the team, did you get here by the link of Sandra Kniepen?! Good job!
When Tanja asked me to join the bloghop I said "yes! off course!"
But, what am I going to make? All the others are so good! But no time to doubt and get busy with Stampin' UP!







Mijn basis was de geweldige Thinlit Labelcard, met een van de onderdelen heb ik ook de kerstbal gemaakt! Natuurlijk moest ik er ook even een prachtige "flipkaart" mee maken.

My base was the great Thinlit Labelcard, with one the components I also created a christmas ball.
But I needed to make al beautiful flipcard also.


Dit heb ik allemaal gebruikt....
This what i used...

Stampin' UP! Thinlit labelcard
Stampin' UP! Gorgeous Grunge
Stampin' UP! Sentimenten
Stampin' UP! Warmth & Wonder
Stampin' pads Cherry Cobbler & Old Olive
Stampin' UP! Season of Style designer series paper stack

Mijn post, mede door de foto's is een lange geworden, snel door naar de volgende, kijk en geniet bij Jenny Mirwald!

My post, is a little bit long because of the pics, off to next blog, look and enjoy by Jenny Mirwald!

Groetjes Judith

7 opmerkingen:

Seid kreativ mit Tanj zei

Hoi Judith,
your projects are so beautiful. Thanks for sharing.
Groetjes Tanja

Annemarieke zei

wat een leuke kaart en hanger!!! ;)

Jolanda zei

Leuk!!!!!
Groetjes Jolanda

Heidi A. zei

Dear Judith,
you did a greate job, I like ist. Vielen Dank fürs Zeigen, ich finde euren Blog-Hop eine wunderbare Idee.
Viele liebe Grüße, ich will noch weiterhopsen-
Heidi A.

Marion van Eijsden zei

Ik vind je kaart en hanger ontzettend leuk geworden. Prachtige manier van maken! Top werk!

Warme groetjes
Marion

Miranda Mols zei

De kaart is erg mooi, maar die hanger is geweldig! Super idee.

Ingrid Reyners zei

Erg leuk de kaartjes met de thinlits, en ook de hanger is een erg leuk idee. Groetjes Ingrid