maandag 23 december 2013

Babyboom

De donkere dagen voor kerst...
Zal dat het geweest zijn?! Mijn facebook wordt inmiddels platgespamd met de baby aankondigingen.
Tjee, hoop niet dat zwangerschappen besmettelijk zijn!
Reden genoeg om langzaamaan weer een voorraadje geboortekaartjes te maken.
Daarnaast heerlijk om even geen kerstkaart te maken.
Ik zag een dergelijk kaartje in de Stampin' UP! bijbel (zoals de beroemde catalogus hier in huis heet) denk oh, daar ga ik een geboortekaart van maken...
Dus zodoende! Hieronder mijn variant...


De woodgrain embossingfolder, hij doet magische dingen met papier, geweldig! De fishtales heb ik gemaakt met behulp van de hexagon pons. De cirkel is uitgestanst met een die.
De stempels uit Stampin' UP! sets Simply Stars en Baby Prints maken hem af.
Denk dat er ook nog wel een paarse of roze variant gaat volgen of een rood - blauwe of of...
Eerst moet ik mijn hobbyspul opruimen, ik heb een hoek aan de eetkamertafel, maar er komen eters.
Dus de tafel moet echt even leeg, zal wel een kaal gezicht zijn! Na de kerst weer.
Wel heel gezellig met de hele club aan tafel! Hoop dat jullie ook fijne, gezellige dagen tegemoet gaan (ook als je aan het werk bent :-))

Ik wil dit kaartje mee laten doen aan;
Creative Cutting Challenges uitdaging #34 "alles mag"
Crazy for CAS challenge #34 "anything goes"



Merry Christmas! X

10 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een supermooi geboortekaartje Judith, top.
Liefs van Anita

Anja (scrappie) zei

Een heel erg mooi geboortekaartje. Leuk dat je meedoet bij CFC.

Deborah zei

Prachtig geboortekaartje! Heel mooie kleuren zijn dat ook!
Fijne kerstdagen!
Liefs, Deborah

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Je geboortekaartje ziet er heel mooi en baby's géén baby meer voor jou?? Wens je hele fijne dagen, liefs Ans

Maria Loyen zei

Hoi Jidith
Mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je mee doet met de uitdaging bij CCC. Fijne dagen, groetjes Maria

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Judith.
Mooi kleuren en prachtige details

Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2014.

Groetjes , Anja

Anita's blog zei

Erg leuk gedaan, super. Leuk dat je meedoet bij CFC.

Marlieke zei

Haha nou volgens mij zijn zwangerschappen niet besmettelijk hoor.
Leuk kaartje heb je gemaakt!
Fijn dat je meedoet bij CFC.

Gerdine zei

Gaaf gedaan! Woodgrain is inderdaad erg mooi. Bedankt voor het meedoen met CFC!

Ellen zei

Prachtige kaart! Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
Groetjes Ellen