vrijdag 13 december 2013

Alweder

Wat heerst er een hoop zeg...
Mijn weerstand heeft het momenteel heel erg zwaar.
Maar ach, bij wie niet? Volgens mij is heel blogland ziek, zwak en misselijk, zouden we elkaar besmetten?!
Gisteravond nog even een simpel kaartje gemaakt. Stiekum wil ik momenteel meer als dat mijn hoofd en lijf aankunnen. Geduld en eerst eens uitzieken!


Ik vind eigenlijk dat blauw, wit, zilver de nieuwe traditionele kerstkleuren moeten worden. Geweldige combi!

Ik kruip weer lekker op de bank onder mijn plaidje, fijne avond allemaal!

2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hier ook zwak, ziek en misselijk en snotverkouden maar toch stug doorgaan want de kerstkaarten moeten dit weekend de deur uit, blijf jij maar lekker onder je plaidje..en je kaart in deze kleurencombi is super, liefs Ans ( en beterschap)

Anita Meijer zei

Hoop dat je snel weer opknapt Judith, je kaart is weer prachtig.
Liefs van Anita