woensdag 27 november 2013

World Card Making Day

5 oktober was het World Card Making Day, ik was net 3 dagen demo toen ik de wedstrijd van Stampin' UP! zag. Ik heb vervolgens een van mijn kaartjes, met jullie raden het waarschijnlijk wel, met de babyvoetjes ingestuurd. You've gotta to love those tiny feet! Ik weet alleen niet meer welke... Wie weet verschijnt mijn kaart nog op pinterest en dan weten we het. Uit de ruim 3000 inzendingen zijn er per werelddeel winnaars gekozen, ik mag me samen met twee andere NL demo collega's trotse winnaar noemen. SUperleuk! De prijs is al onderweg, ben razend benieuwd maar post van Stampin' UP! is altijd leuk!

Inmiddels stromen er ook bestellingen binnen, begon stiekum te denken dat ik de enige was met een berg Stampin' UP! spul op zijn december verlanglijstje. Vrees wel dat mijn bestelling ondergesneeuwd gaat worden door een berg uilen. Met alle uilen in het nieuws zijn ze vervolgens erg populair onder ons creatievelingen! Ik heb al bijna een elftal uilen die ik mag gaan bestellen zondag! Helemaal leuk!

Heb jij nog wensen? Mail ze door dan bestel ik ze voor je!




1 opmerking:

Miranda Mols zei

Gefeliciteerd!!! Wie had gedacht dat jouw Stampin' Up! avontuur zo spannend zou worden? Hahahaha. Dit is een leuke kadoverpakking.