vrijdag 1 november 2013

Hiep Hiep Hoera Herfst

Wat leuk! Langzaamaan rolt hier post binnen voor Eva! Er zitten al drie enveloppen in het mandje,
maar daar kunnen er nog veel meer bij! Doe je ook mee, klik hier.
De enveloppen laat ik in het mandje tot de 15e

Gister, terwijl de regen 's avonds weer zacht op het raam tikte heb ik heerlijk zitten freubelen.
Wat vind ik de woodgrain embossing folder van SU toch mooi! En dat uiltje, wat is die toch schattig!
En tja, ook hier weer een van de sentimenten, heel mooi subtiel! Het stukje boomstronk komt uit de Take Care set en is eigenlijk een vogelnestje, maar wel een multifunctionele! De blaadjes komen uit de set Lovely as a Tree.
Mooi herfstig geheel toch?!
En moet zeggen... Heb de uil nog geen week in mijn bezit, maar hij begint al aardig onmisbaar te worden. En dan heb ik alleen nog maar uiltjes gemaakt... Heb jij hem al?




Crealing challenge november "herfstkleuren"
Crazy for CAS challenge #30 "inspiration photo"
HobbyVision challenge #20 "Herfst"

8 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Deze is ook erg schattig, ik heb de pons nog niet, helaas vind ik teveel leuk en moet ik financiële keuzes maken! Hi hi, het kaartje wat je hierboven hebt geplaatst ook met het uiltje is ook al zo leuk, ook een mooie mal die de kaart zo kan maken! Begin je je inspiratie al een beetje terug te krijgen? Dat wordt morgen denk ik thuis komen met een in ieder geval een rose fiets, leuk!! Fijn weekend. Groetjes Ingrid

Judith Liefting zei

Hoi Ingrid, ik had het voordeel vorige week weer 18 te worden, dus hobbyspul voor mijn verjaardag. Das de enige x per jaar dat ik er niet voor hoef te sparen. Maarja, maandelijks 18 worden loopt zo hard op ;-) Groetjes! ps ik vrees inderdaad voor iets roze....

Anja (scrappie) zei

Prachtig kaartje hoor. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

Anita's blog zei

Mooi kaartje is het geworden en leuk die uil. Bedankt voor het meedoen bij CFC.

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de challenge herfstkleuren. Leuk kaartje en een leuk uiltje.

Ellen zei

Geweldige herfstkaart
Bedankt voor je deelname aan CFC.
Groetjes Ellen

Gerdine zei

Die woodgrain past prima bij het thema herfst! En het uiltje is heel leuk! Dank je wel voor je deelname aan CfC!

Jenine zei

Mooi zeg, lekker herfstig inderdaad, mooie kleuren :-)

Leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge. Wens je heel veel succes :-)

Liefs Jenine