vrijdag 1 november 2013

Thinlits




Ik heb even met de nieuwe thinlits van SU gespeeld, het leuke uiltje en de woodgrain embossing waren echt mijn ding gisteravond. Dus die mochten beslist niet ontbreken. Op de achterzijde, het flip gedeelte, heb ik het woordje Hi uitgestanst en geplakt. Bij de thinlits zitten namelijk leuke extra's woordjes, hartjes, pijlen. Heel erg leuk!

Zo, ik ga even de tafel opruimen en aan het eten beginnen. Eva stuiterd inmiddels alle kanten op.
Nog een keertje slapen... Want morgen, morgen gaan we uit voor een echte grote meisjes fiets!
Een prinsessenfiets zoals Eva hem noemt, ze kan niet wachten.
Het beloofd dus een duur weekend te worden, ben benieuwd waarmee we thuis gaan komen.



Fijn  weekend allemaal!




4 opmerkingen:

Ellen Jongerling zei

Hij is leuk :) Owh, die wil ik ook hoor die uilemans <3

Anita Meijer zei

Prachtig Judith, supermooi.
Liefs van Anita

Miranda Mols zei

Erg leuk.

Margaret zei

Wat is die leuk! Die wil ik snel uitproberen hihi!! Hier kun je volgens mij alleen succeskaarten mee maken!