zaterdag 16 november 2013

Super bedankt!!!

Dag lieve dames!
Afgelopen donderdag heeft ons prinsesje op school getrakteerd.
Mooie feestmuts op, ze was echt jarig!


Gister, dankzij jullie een mandje vol post, er kwamen in totaal maar liefst 8 kaarten uit blogland.
Had stiekum op meer gehoopt, maar vind het echt helemaal te gek dat jullie de moeite hebben genomen om iets te maken! Eva genoot, de fiets had ze al, dus 's morgens met een mand op schoot gestart met uitpakken, kijken, ah, oh, wat mooi en vervolgens voorlezen. Het cadeautje van Ans is inmiddels ook al goed uitgetest! Ze is erg blij met haar scharen Ans, dank je wel!!!


Vanmorgen heeft Eva haar mooiste kaartjes uitgezocht...

  
Eva haar top 3! (inclusief Eva commentaren)
Floor met roze en echte prinsessendiamanten en vlindertje was Eva haar favoriet.
De beesies en de prinsessen glitter vleugels van Cindy op een mooie tweede plek.
Het mooie prinsessenschilderij van Ingrid op de derde plaats.

Omdat ik het eigenlijk heel moeilijk vond om maar een winnaar te kiezen en het supergaaf vind dat jullie dit voor mijn meisje hebben gedaan.... Voor de Stampin' UP! liefhebbers onder de deelnemers een extraatje! De top 3 mag tot 31 december met 10% korting bestellen en de overige prachtige creaties verdienen 5% korting.

Alle kaartjes van gister... De postbode had het druk!

Ik ga een zak pepernoten pakken, warme choco maken, zometeen ui op de bank met Eva nar de intocht van Sinterklaas kijken. Eva is nog moe van gister en behoorlijk verkouden, dus dit jaar maar een intocht voor de tv, volgend jaar weer naar de Maasboulevard om hem met de boot aan te zien komen. Daarna aan de knutsel voor een mooie tekening voor Sint en vanavond schoen zetten!
Spannend!

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, dus ik zeg het lekker nog een keer, dames bedankt!!!!

Fijn weekend!
(ps. mijn volgende verzamelbestelling staat voor 1 december gepland)





5 opmerkingen:

Miranda Mols zei

Wat een geweldig feest. Met diep verdriet moet ik zeggen, dat het mij niet is gelukt om voor Eva een kaart te maken. Te druk met voorbereidingen voor Manchester. Gelukkig had ze heel veeeel post.

barbara zei

Ik wist hier niet van Gelukkig heeft zetoch mooie kaarten ontvangen!

Anita Meijer zei

Hé wat jammer ik zie mijn kaartje er niet tussen staan, weer die domme post die te laat is, maar wel leuk dan heeft ze nog wat in het verschiet, want mijn kaartje is donderdag op de post gegaan. Wat een prachtige foto's van de jarige job, helemaal super Judith.
Liefs van Anita

Margaret zei

Wat een hoop kaarten! Ik heb ze "live" kunnen bewonderen en Eva vond het een waar feest, zoveel post! En de top drie is geweldig, gefeliciteerd dames!
Liefs,Margaret

Floor zei

Wat super leuk! Ik heb het graag voor haar gedaan. Ze ziet er op de foto's ook heel jarig uit. De korting is natuurlijk ook super leuk ;-). Ik stuur je nog een berichtje.
Groeten Floor