dinsdag 19 november 2013

Rozet

Vorige week vroeg een vriendin of ik een grote kaart kon maken om haar man op te vrolijken.
Jan Kees heeft zichzelf enige tijd geleden met een cirkelzaag in zijn hand gezaagd.
Dus geopereerd en nog steeds de nodige ziekenhuis bezoekjes.
Maarja, mannenkaarten ik vind het een crime en tja wat weet ik van Jan Kees, ik wist dat hij een honden liefhebber is en een klusser.
Toen ik vroeg om een leuke foto zag ik de man met snor en geblokt overhemd.
Goh wat heeft Marianne Design daar goed op ingespeeld!





Ik ben met het idee flipkaart en flappenkaart aan de slag gegaan met het Marianne Design papier en gereedschapstansen, de snorren van Memorybox mochten natuurlijk ook niet ontbreken, van Stampin' UP! heb ik de woodgrain embossing folder gebruikt, de thinlits dies label card en het envelop punchboard. De rozet van Noor! design met de Kimya sticker maakt het geheel af.

Een flink bouwwerkje geworden nu maar afwachten wat Carolina en Jan Kees ervan vinden!
Begreep van Carolina dat hij vandaag nog ongeopend in de envelop zit, omdat ze hem prive wil bekijken en schrijven uiteraard... Dus nog even geduld...

Ik wil deze kaart graag mee laten doen aan;
Cards & Scrap Challengeblog uitdaging #194 "rozet"
Miekelotte is Challenging you challenge #16 "vriendschap"

6 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
echt alles uit de kast gehaald en een superleuke mannenkaart gemaakt, top..liefs Ans

Dutchie Vera zei

Hallo Judith, wat een mooie mannenkaart; hopelijk knapt Jan Kees snel op. Kan eigenlijk niet anders als je zo'n stoere kaart krijgt. Ik vind vooral de "Movember"' snorren erg leuk. Fijn dat je met deze kaart mee wilt doen aan Miekelotte is Challenging You, groetjes, Vera (DT-Miekelotte)

Minke Brattinga zei

Hoi Judith,
wat heb je een leuke uitwerking van een mannenkaart gemaakt. Een goed idee om deze in te zenden naar de uitdaging van C&S.
Groetjes Minke C&S-DT

Karin zei

Als ik zo lees waar die Jan Kees van houdt dan is het wel een erg toepasselijke kaart wat je voor hem gemaakt hebt en zal het zeker wel aanspreken bij hem denk ik zo. Ik vind het ook altijd lastig hoor om voor een man iets te maken! Bedankt dat je meedoet met de challenge van Miekelotte.
Groetjes, Karin DT-team Miekelotte is Challenging You

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooie mannenkaart! En er is zoveel te zien! Heel leuk gedaan!
Dankjewel voor het meedoen bij Cards and Scrap!
Groetjes, Yvonne

Aya zei

Outch, das pijnlijk.
Wel een toepasselijke kaart, gelukkig met 'hand'gereedschap en geen machines.
Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
Lieve groetjes Aya