maandag 11 november 2013

Presentje!

Even als eerste....
Eva is vrijdag al jarig!!! Vergeten jullie de candy niet?!
Doe snel nog mee en stuur Eva een kaartje, bij elk tiental doe ik een extra envelop de deur uit.
Ik heb heel ijverig al 3 verrassingsenveloppen volgestopt met allemaal leuks, dus kom maar op met al die kaartjes!

Zaterdag heb ik in Zwartewaal een workshop gedaan, uiteraard kon ik niet met lege handen heen.
Dus heb ik iets gefreubeld voor de gastvrouw.



 


Een bijna volledig Stampin' UP! presentje! De bolsius kaars en archival plum niet.
Ik heb de tag bestempeld met Sassy Salutations "thank you" omringd door de leuke spetters uit de Gorgeous Grunge set, de cirkel gestempeld met Serene Silhouettes en uitgestanst om vervolgens verhoogd op te plakken. De kaars is ook bestempeld met deze sets en vlinders uit de Papillon Potpourri set.
Om het feestelijk in te pakken heb ik cardstock bestempeld met de Gorgeous Grunge set en vervolgens uitgestanst met Gift Bow bigz l die. Stukje folie eromheen en je hebt een geweldig cadeautje toch!?

Ik wil dit cadeautje mee laten doen aan de volgende challenges;

Just a Note challenge #16 "maak een cadeau verpakking"
Knutsels en Kadootjes challenge #6 "kadootjes"

Fijne avond!
Groetjes, Judith

ps.; hebben jullie je verlanglijstjes voor Sint & Kerst al klaar? uiterlijk 2 december gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit... Dus mail hem door!

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Judith en oeps bijna niet aan gedacht, ik zal Eva een kaartje sturen, leuk.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Helemaal in SU-stijl je bent er echt helemaal aan verslaafd hihi..heel erg mooi gedaan..leuk dat je meedoet aan de challenge van Just a Note,liefs van Ans

Ingrid Reyners zei

Mooi zeg de kaars bestempelt, en dan ook nog helemaal in kleur en stijl ingepakt, de tag en de strik maken het helemaal af, geweldig! groetjes, Ingrid.

Monique zei

Heel mooi kadootje. Alles bijpassend. Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes, Monique

Kleurenfestijn zei

Das nog een mooi en leuk gedaan.

Groetjes Antoinette