zaterdag 30 november 2013

Nathan

Kennen jullie dat? Sinterklaasstress?!?
Jongejonge... ik rol zo van Eva haar verjaardag door in Sint!
Gisteravond nog even wezen shoppen, zometeen snel het laatste halen terwijl ze ligt te slapen.
Vanavond alles inpakken enzo, druk druk druk.
 Morgen is Eva haar vriendje jarig Nathan!
Nathan woont helemaal in Hoensbroek, dus even snel heen gaat niet, maar een kaartje en een mooie tekening natuurlijk wel!



Het idee komt naar aanleiding van Liftchallenge #55. Stampin' UP! Gorgeous Grunge maakt hem net even iets feestelijker en heb ik de binnenkant ook mee opgepimpt.
Uiteraard mocht Stampin' UP! haar Sentiment ook niet ontbreken!


Nou ik vlieg nog even snel de stad in, dan is dat allemaal binnen, vanavond nog maar even de Stampin' UP! bijbel (zo noemen mijn vriendinnen inmiddels de catalogus) door bladeren.
Ik mag van de Sint een stempelset uitzoeken, maarja, keuzes... Vind een hoop mooi.
Vanavond moet ik beslissen van mezelf, want morgen ga ik bestellen. Wil je nog wat meebestellen, mail dan snel!

Fijn weekend allemaal!
Groetjes uit een nat Schiedam

4 opmerkingen:

Cornelie zei

Stress doe ik dan niet aan, maar de drukte snap ik maar al te goed. Bij a.s. woensdag ook een jarige, da's lastig in deze tijd, maar het is niet anders. Goed plannen en verstand op nul!
Leuk vrolijke kaart heb je gemaakt, en bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

M@rjan zei

Een heel leuke en vrolijke kaart voor de Liftchalenge, Judith! Dank voor je deelname.

Nadine zei

Geen last van sinterklaasstress, gelukkig! Sterkte daarmee. Je kaartje is erg leuk geworden! Gezellig! Bedankt voro het meedoen.

ANJA 3D zei

Ja, ik ken dat. Druk druk druk. Maar je heb toch nog even in de drukte een leuke kaart gemaakt.
Groetjes, Anja