maandag 4 november 2013

Mr. & Mrs.

Eindelijk, vanmiddag was het weer zover, UPS aan de deur met een doosje vol Stampin' Up! speelgoed.
Spijtig genoeg ging het meeste gelijk door naar mijn klantjes, dus als de post mee werkt, kunnen jullie morgen allemaal lekker aan de slag met jullie nieuwe stempels!
Echter heb ik mezelf wel getrakteerd op één geweldige stempel, Mr. & Mrs. vind hem zo sierlijk, zo mooi!
De enige reden waarom ik hem nooit eerder heb besteld is... Hij zit op hout.
Maar tjee, hout stempelt eigenlijk super! Maarja... Mijn huis groeit jammer genoeg niet mee met mijn hobby! Maar de volgende keer weerhoud hout mij dus niet meer als ik iets moois zie!


De mooie stempel afgedrukt met Archival, plum, de twee hartjes heb ik geponst met de uilenpons.
Mooi toch?

Ik wil dit kaartje mee laten doen aan;
De Creatieve Zebra maandchallenge #3 "CAS"
Cards & Scrap uitdaging #191 "daar komt de bruid"


5 opmerkingen:

Tinie zei

Mooie cas kaart, Judith!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap !!
Groetjes Tinie

Anja (scrappie) zei

Hele mooie CAS kaart. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

Ingrid Reyners zei

Zo jij gaat lekker, kijk ik een paar uurtjes niet op mijn blog en zie ik al dat moois voorbij komen, volgens mij heb jij je inspiratie weer terug ;-)))
De babykaartjes zijn erg mooi, de handjes zijn erg schattig en ook je melkpakjes trakratie ziet erg gewoon geweldig uit, helemaal af! Ik vind stemplen op hout trouwens een mooier resultast hebben dan clear stemps, ik vind de stempel van mr en mrs inderdaad ook erg leuk, zo ook je kaartje dus, meer heeft het cas kaartje niet nodig, Voila! Fijne creatieve dag gewenst Judith, liefs Ingrid

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel mooi en rustig en toch romantisch.
Groetjes, Anja

Folkje zei

Mooie Cas kaart is dit Judith, succes met je deelname bij DCZ

groetjes
Folkje