woensdag 13 november 2013

Gorgeous

Dag allemaal,
eind van de morgen viel er met een zware plof post op de deurmat, Eva kwam al trots met twee enveloppen aanlopen, kijk Mama staat mijn naam op! Terwijl ze fanatiek begint te pulleken aan de envelop ben ik de boeman die met het mandje vol vloppen aan kom lopen. Hier mogen ze in Eva, vrijdag, vrijdag mag je ze open maken. Met enige tegenzin verdwijnen ze in het mandje, maar oh oh, wat ben ik stiekum toch nieuwsgierig naar al jullie creaties! En wat vind ik het super, super leuk dat jullie zo je best doen voor mijn kleine prinses!!!!

Naar aanleiding van een sketch heb ik met Gorgeous Grunge gespeeld, wat kleuren inkt, maskingtape, stamp a magic en gaan! Het sentiment komt uit de allereerste Nederlandstalige Stampin' UP! set die hier stiekum al onmisbaar wordt, 24 verschillende sentimenten in 1 box, er zit geheid iets tussen wat je nodig hebt!
Dit is mijn eindresultaat...


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan;
Crazy for CAS challenge #31 "SKETCH"
De Creatieve Zebra maandchallenge #3 "CAS"


Voor dit kaartje heb ik gebruikt;
- diverse SU inkten
- Gorgeous Grunge (wood 130514 - clear 130517)
- Sentimenten (clear 134966)
- Up, Up and Away (retired)

Ik ga hier de boter uit de koelkast toveren, vanavond ga ik me aan het taartbiscuit van Eva haar taart wagen... Ben benieuwd...
Fijne dag nog!

Groetjes, Judith

6 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Met mijn briefje waar ik op had geschreven wat Eva leuk zou vinden,ben ik op zoek gegaan en oooh..ik ben daar helemaal niet in thuis, dus heb ik een kaart gekocht en ... er een extraatje bij gedaan..Ik vind je kaartje leuk, mooi gemaakt liefs Ans

Marlieke zei

Ja....perfecte stempelset voor deze challenge he?
Geweldig mooie kaart heb je gemaakt, heel leuk! Bedankt voor je deelname aan CFC.

dieke zei

Wat is dit leuk gedaan! inderdaad een CAS-kaartje, maar met een heel mooi effect!
Bedankt voor je deelname aan de challenge van DCZ!

Groetjes van Dieke.

Anja (scrappie) zei

Ja leuk he en ik ben fan van die stempelset.

Heleen zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen

Ellen zei

Prachtige uitwerking van de schets!
Bedankt voor je bijdrage aan CfC.
Groetjes Ellen