donderdag 7 november 2013

Drukke tijden

Er breken zeer leuke, drukke tijden aan...
Op het moment leg ik de laatste hand aan de voorbereidingen van de workshop van zaterdag.
Er kwam op de app een SUperrrr leuk dooskaartje voorbij, waarna ik mijn workshop plannen heb omgegooid.
Want wat is hij toch leuk!
  



Zaterdag dus lekker workshoppen met een hoop gezellige dames! Donderdag gaat Eva alweer trakteren op de peuterspeelzaal, vrijdag thuis groot feest en zaterdag komt Sinterklaas!
Dus dan mogen we ook weer ons schoen zetten, Eva had haar lijstje al gemaakt, maar ik stiekum ook.
Heb allemaal leuke Stampin' Up! spullen opgeschreven, wie weet... Al zou ik ook wel mee willen in de zak naar Spanje!

Hebben jullie je Sint of Kerstverlanglijstje al klaar? Mail hem door, dan zorg ik dat de presentjes binnen zijn voor de grote dag!
 
Groetjes, 
Judith

Voor dit leuke, en envelop verstuurbare kaartdoosje heb ik gebruikt;
Stampin' Pad Coastal Cabana & cardstock
Stampin' Pad Pistachio Pudding
Flowershop bundle (stempels en pons)
Label love en bijpassende Artisan pons
Papillon Potpouri en pons
Gorgeous Grunge
Alleen de groene blaadjes zijn niet van Stampin' Up!


5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw dit ziet er inderdaad super uit Judith, wat prachtig gemaakt, geweldig.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Wauwie weer erg leuk hoor Judith, ik zou ook gewoon proberen om van alles te vragen, wie weet vimdt de sint je zo lief, dat....... Gezellig zeg workshopje houden, ben heel benieuwd! Groetjes Ingrid

Erna De Roo zei

O nou hoor vind het al balen dat ik zaterdagn niet kon maar nu vind ik het helemaal niet leuk
Heel veel plezier zaterdag met de workshop.

ANJA 3D zei

Schitterende gemaakt. mooie kleuren en de bloemen vind ik prachtig
Groetjes, Anja

Ellen Jongerling zei

Ik ben ontzettend aan het aftellen voor morgen :D Het doosje is zo leuk!!!!!!!!!!! :)