dinsdag 29 oktober 2013

Sentiment

Ik heb me afgelopen weekend door een stapel geboortekaartjes geworsteld, zonde om ze weg te gooien, dus we gaan er een aantal reclycelen!
Bij dit kaartje heb ik de plaatjes uitgeknipt, gedistressed en met de rand door de inkt gehaald.
Het sentiment uit de allereerste nederlandstalige stempelbox van Stampin'Up! komt hier SUper tot zijn recht.
Ben zo blij dat hij in mijn verzameling zit! Zoveel teksten in een doosje!


Daarnaast... toen ik vanmorgen de lift zag bij de Liftchallenge, had ik nog geen idee, maar een hoogzwangere collega is aardig stil op FaceBook, zou het?!?
En heb ik dan op het goede geslacht gegokt?
We shall see...

Ik wil dit kaartje dus graag mee laten doen aan Liftchallenge #53

3 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat heb je een leuke lift gemaakt, leuk om de geboortekaartjes te recyclen, mooie tekst, liefs van Ans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Judith.
Groetjes, Anja

Margaret zei

Wat een mooi kaartje is dit geworden Juud en de tekst is ook MOOI. Enne ik denk dat je met de kleur in de goede richting denkt;)
Liefs,Margaret