dinsdag 1 oktober 2013

Mannenkaart

Daar is hij dan alweer, de maand oktober, wat gaat het hard!
Gisteravond begon het toch te kriebelen, dus ben er maar even voor gaan zitten.
Want vanmiddag mag ik te werk, heb toch altijd zoiets van kan ik het nog wel... Maar dan loop ik er weer rond en is alles als vanouds.
Heerlijk om dan weer in begeleidersfunctie te kruipen in plaats van Mama te zijn.

Het was een bewogen weekend, mijn Oma van 100 is gevallen, donderdag op vrijdag nacht, vrijdag naar het ziekenhuis, heup gebroken en tja zaterdag de operatie.
Zo spannend, zeker op die leeftijd, maar ze kwam als nieuw uit de operatie!
De dementie leek wel stukken minder en nog steeds eigenlijk. Heel bijzonder!
Daarnaast was zuslief jarig en het dochtertje van een schoolvriendin van mij, dus drukke bedoening.

Zodoende heb ik gister pas mijn crop a dile en metallics van PanPastel uit het folie gehaald.
Nieuw speelgoed is altijd zo leuk!


Ik heb de foto gemaakt met mijn telefoon, dus de kwaliteit is niet super... Na een hoop mailen, klagen op facebook blijkt dat ons fototoestel gewoon onder garantie gerepareerd mag worden. Inmiddels dus opgestuurd, hoop dat hij snel terug is!
De basiskaart bestempeld met vintage photo en de crackle stempel van Kaisercraft, ribbelkarton van Joy! gescheurd en gesponst met distress walnut stain, papier met vintage photo gesponst en bestempeld met de gears, op een gescheurd stuk congratulations gestempeld.
Hier twee gaatjes in gemaakt met de crop a dile, wat een gemak in vergelijking met die ruktang die ik ervoor had! Knopen leggen en erdoorheen trekken.
Stoer toch?!

Met deze mannenkaart wil ik doen aan;
Nadia's Challenge Blog challenge #65 stempel "mannenkaart"
Just a Note challenge #15 "mannen/jongenskaart"

9 opmerkingen:

Just a Note zei

Nog zo'n snelle inzending!! En wat een mooie mannenkaart! Leuk dat je weer meedoet met de challenge op het DT Blog van Just a Note en sterkte met je oma he.
Liefs, Diana.

Margaret zei

Mooie kaart geworden Juud enne vanmiddag lekker bijkletsen! Er is niks veranderd op het werk,dus dat gaat goed komen hoor!
Dikke kus!

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Leuk dat je weer aan 't werk mag, wat een druk en bewogen weekend, heb je gehad, klagen en mailen helpt..soms..je kaart is weer leuk, fijn dat je meedoet aan de challenge van Just a Note, liefs van Ans

Corrie zei

Gaaf kaartje hoor, dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge.
Lieve groetjes,Corrie

KarinsArtScrap zei

gave kaart Judith.
Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

Groetjes karin

Helen zei

Mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadials challenge. Groetjes, Helen

Cindy zei

Mooi gedaan! Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge. Groetjes, Cindy

cristel zei

Mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
Grtjs Cristel

Nelleke zei

Eenvoudige kaart maar door het gebruik van materiaal juist erg leuk geworden. Bedankt voor het meedoen met de challenge van nadia. Groetjes, Nelleke