zaterdag 19 oktober 2013

Lovely as a tree

Gister had Margaret de ingeving kom langs om te stempelen.
Zo gezegd zo gedaan, al werd er meer gekletst als gefreubeld.
Ik heb wel mijn nieuwste aanwinst uitgepakt, de Stampin' Up! set lovely as a tree.
Wat vind ik de bomen die erin zitten toch waanzinnig mooi.
Op mijn kaartje ben ik begonnen met de stempelliniaal, om zo de plaats van de eerste rij bomen te bepalen.
Deze heb ik gestempeld met versamark en daarna met metallic koper van panpastel ingekleurd.
Vervolgens met de stempelliniaal een nieuwe rij bomen gestempeld.
Ik had nog het idee om wat blaadjes te doen, maar heb hem zo gelaten.
Heb stiekum nog gedacht aan een pareltje of een lintje, maar dat zou zonde zijn van deze prachtige bomen.
Ik voeg waarschijnlijk nog wel een sentiment toe, maar voor nu, houd ik hem lekker zo.



Ik wil deze prachtige bomen mee laten doen bij;
HobbyHome hobbyartikelen "alles mag... behalve vierkant"
Scr@p-Cards challenge #53 "herfst of halloweenkaart"
GeWe hobbychallenge "herfst"

4 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Prachtig Judith, ziet er toppie uit.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Supermooi is je bomenkaart, prachtige kleuren, liefs van Ans

Anita van Merode zei

Hoi Judith,
Heel mooi die bomen zo!! Mooie herfst kleuren.
Dankjewel voor je bijdrage bij Scr@p-Cards
Groetjes Anita, DT lid Scr@p-Cards

Annette zei

Moooooie bomen kaart! Dank je voor je bijdrage aan het HH challenge blog!
XoxoAnnette