zondag 20 oktober 2013

KIC reminder

Voor de komende drie maanden mag ik gast designer zijn bij het Kaartjes Inspiratie Challengeblog, team roze! Superleuk!
Maar best lastig, na het overlijden van mijn Oma, lijkt mijn inspiratie even te zijn vervangen voor verdriet en emoties.
Desalniettemin gaat de challenge gewoon door. Dit maal een bingo challenge.
https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=d1a21808b5&view=att&th=1418375547dc7cc8&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_hmde61lk0&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-Eg_iHObe3ZwyejhbOqHRj&sadet=1381580173612&sads=LtyS1wLu7QYn_VC7hadt6I4rkvk&sadssc=1 
Ik heb gekozen voor de onderste regel, lint, bloemen, bling bling (parels).
Heb eerst de tekst gestempeld, Up. up and away, vervolgens de achtergrond bestempeld met een stempel uit de prachtige Gorgeous grunge set, de bloem uit de Flower shop set gestempeld en geembost met witte embossing om hem vervolgens uit te ponsen.
Lintje eronder en verhoogd opplakken.

  Doen jullie ook gezellig mee? klik hier

4 opmerkingen:

Cinderella zei

Ondanks dat je even minder inspiratie hebt vindt ik je kaart super leuk geworden en ik ken het gevoel Judith voel het nog steeds maar dat geeft alleen maar aan dat we een goede band hadden met onze oma`s
Een dikke knuffel
Cinderella

Ingrid Reyners zei

Ja ik kan me voorstellen Judith dat je inspiratie even weg is, toch heb je een mooi kaartje gemaakt, sterkte meis, je oma zal zeker trots op je zijn! Liefs Ingrid

Anita Meijer zei

Kan me voorstellen dat je koppie nu wel ergens anders naar staat Judith, maar het is je toch weer gelukt een prachtig kaartje te maken. Heel veel sterkte en hou je taai.
Liefs van Anita

Miranda Mols zei

Ik geloof dat je oma je inspiratie geeft. Wat een mooie kaart is dit.