woensdag 2 oktober 2013

I did it!

Gister als vanouds aan het werk geweest,
en ja ik kan het nog, heb het nog steeds in de vingers.
Heerlijk om weer even terug op het begeleidershonk te zijn!
Vandaag heb ik de sprong in het diepe gewaagd.
Het is of het stomste of het allerleukste wat ik ooit heb gedaan.
Heb me namelijk aangemeld als demo van Stampin' Up!
Ondanks de crisis, hoop ik er vooral verschrikkelijk veel plezier aan te beleven en jullie er van mee te laten genieten!
Aan mijn manier van stempelen zal er in elk geval weinig veranderen.
Dus Ans je kan gerust opgelucht ademhalen, geen dots of cuties meer, maar gewoon mooi stempel werk met alles wat ik in huis heb en dus ook Stampin' Up!
Maarja dat gebruikte ik al, met name de beruchte voetjes.
Wellicht wordt dat wel mijn grote missie, de voetjes beroemd maken!
Lieve groetjes van deze kersverse Demo

8 opmerkingen:

Cinderella zei

Hee Judith wat leuk dat je demonstratice bent geworden heb er ook wel over nagedacht maar ik luister liever dan dat ik praat hahaha
Ben daar te verlegen voor denk ik
Succes en vooral veel plezier
en ik volg al je leuke creaties toch al dus ben benieuwd
Liefs Cinderella

Miranda Mols zei

Je gaat een leuke reis tegemoet vol onverwachte verrassingen! Welkom in Team Utopia, SUcces en vooral veel plezier.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Nogmaals gefeliciteerd, leuk dat je de grote stap gezet hebt, de spullen van SU zijn ook super..en hihi..gelukkig géén dots en cuties meer, ben ik even blij..liefs van Ans

Ingrid Reyners zei

Ik ga binnenkort eens kennis maken met SU produkten, maar wat leuk dat je demostratrice gaat worden! Heel knap dat je de stap hebt durven zetten, ik lees alleen maar dat mensen er enthausiast over zijn! Heel veel succes Judith,groetjes Ingrid

Ellen Jongerling zei

SUPER! Heel veel succes hoor :)

Margaret zei

Je blog ziet er goed uit zo, dat belooft veel goeds!

Anita Meijer zei

Wat super van je Judith, heel veel succes ermee, ben benieuwd wat voor moois je ons allemaal gaat laten zien. En heerlijk om weer in het arbeidsproces te zitten.
Liefs van Anita

Erna De Roo zei

Hoi Judith
Leuke blog heb je
Ik kan niet wachten tot ik de voetjes eens kan komen stempelen hoor

Groetjes Erna