zaterdag 5 oktober 2013

Herfst

Maandag won ik bij Krea2Day een challenge, dinsdag viel de prijs al op de deurmat!
Helemaal super!
Kunnen ander nog wat van leren van zo'n super snelle cursus.
Er zaten twee mooie embossingmallen in de vlop, ondanks dat ik de ideeen al in mijn hoofd heb, heb ik ze nog niet gebruikt. Maar dat komt nog! Beloofd Cynthia!
Druk met werk, tegenvaller met de camera, kwam gerepareerd terug... NOT! Deed dus helemaal niks meer. Dus allemaal extra regel dingen en tegenvallers.

Afgelopen donderdag is ook mijn Oma uit bed gevallen (ze dacht eruit te kunnen klimmen).
Een bijna fatale val, want twee x je heup breken in een week als je honderd bent.
Het gaat dus niet lekker met Oma, gelukkig vandaag pijnvrij maar hoop dat het hard gaat.
Dit heeft ze beslist niet verdient! Het is goed zo, tijd om naar Opa te gaan.


Onze hobby is in elk geval een super hulpmiddel om even je gedachten te verzetten. Nu nog een werkende fotocamera om het fatsoenlijk te kunnen fotograveren, want met mijn telefoon is het hem net niet...
Gespeeld met oranje panpastel en metallics om de stempelafdruk naar boven te toveren.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan;
Krea2Day candy oktober "herfstblad"
Cards & Scrap uitdaging #187
AnMaCreatief challenge oktober - 2013 "herfst"
Kaartjes Inspiratie Challenge blog challenge #17 "alles mag"



6 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Judith,
Ik heb het al via fb meegekregen van Oma en ik wens je sterkte ook voor alle andere familieleden dit is echt niet leuk om mee te maken .
En idd is het goed om als je even kan je gedachte te verzetten .
Jouw kaart ziet er mooi uit de kleuren combinatie is ook heel leuk
Een dikke knuffel en ik denk aan jullie
Cinderella

Anita Meijer zei

Jeetje wat erg van je oma Judith, zo zielig en kan me voorstellen dat je dan zegt oma het mag, het is tijd om naar opa te gaan waar je je rust zult vinden ...... sterkte ermee. Je kaart is weer prachtig.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Heel veel sterkte met je oma en je kaarten, zijn het er 3 vandaag ?? ze zijn weer leuk, liefs van Ans

krea2day Cynthia zei

Hallo Judith,

Wat een tegenvallers allemaal deze week zeg, en je oma jeetje die heeft wel heel veel pech. Zo zwaar voor die mensjes zo iets en zoveel pijn, nou meid heel veel sterkte met oma, en kom op hé.

Zie j creatie wel langs komen als je er wat mee gemaakt hebt, ben heel benieuwd.

Groetjes Cynthia.

Kimmie zei

Hoi Judith

Als eerste wil je heel veel sterkte wensen met je oma!

En daarnaast vindt ik je kaartje heel mooi, en wil ik je bedanken voor je bijdrage bij KIC!

XXX Kim

Helen zei

Prachtig kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Sterkte met je Oma. Groetjes Helen