dinsdag 29 oktober 2013

Happy Birthday

Erg hoog op mijn wensenlijstje voor mijn verjaardag stond de geweldige Owl builder van Stampin' Up.
Ik viel als een blok voor alles wat je ermee kan maken, die moest ik hebben.
Ik stuurde mijn broertje deze foto's door via whatts app, ik wil graag de pons hebben waarmee je dit kan maken. Dat dit maar een pons was had hij absoluut niet verwacht! Ik ook niet trouwens!
Mocht je nu ook helemaal verliefd zijn op deze veelzijdige pons, mail me, dan bestel ik hem voor je.
Ik ben voor dit kaartje heel basic gewoon voor het uiltje gegaan.
Maar alle andere mogelijkheden zullen ongetwijfeld in de toekomst ook nog volgen!

Ik heb op de achtergrond gespeeld met stempels uit de Gorgeous Grunge set, wederom die mooie woodgrain embossingfolder gebruikt, wat geeft dat een gaaf effect!!! Uit de Take Care set komt de tak, nestje en de schattige eitjes, de vlag komt van de hostess set Banner Greetings.
Vind hem zelf zo leuk, heb de uil ook express scheel laten kijken, dat doet het vast erg goed op kinderkaartjes!

Wil dit kaartje mee laten doen aan;
Een hoop inspiratie scrapkaarten "gefeliciteerd kaartje"
Cheerful Sketches Challenge Blog sketch #5

Denken jullie nog aan de Candy voor Eva haar verjaardag?! Kijk dan hier

Zie dat het alweer tien voor elf is, snel richting school om dochterlief te halen.


Fijne dag allemaal!!!



6 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Ja dat uiltje is heel veelzijdig, ik zie ze op Pinterest regelmatig voorbij komen. Ik ga het kaartje voor Eva deze week op de bus doen, dan weet je dat. Jouw kaartje met uiltje is ook erg leuk geworden. Fijne dag, groetjes Ingrid

Ilonka zei

Wat een apart en mooi kaartje Judith. Dank je wel voor je prachtige bijdrage aan het "Cheerful Sketches Challenge blog"

Liefs Ilonka

Creaine zei

Wat een leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij cheerful sketches!
groetjes Ine

Marjoleine zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches Judith en zo snel ook! ! Dank je wel voor het meedoen!

Liefs,
Marjoleine

Adriana zei

Wat een prachtig kaartje voor het "Cheerful Sketches Challenge blog"
groetjes Adriana

Engelchen zei

Een apart kaartje, maar wel heel mooi.
Dank je wel voor je deelname aan het cheerful-challenge blog

groetjes Geesje