zaterdag 5 oktober 2013

Halloween



Halloween... Niet mijn ding... In Noord-Holland zijn we van Sint Maarten, ook geen idee of ik 31 oktober ga trick or treaten met Eva.
Maar er werd een halloween kaart gevraagd... En dat was echt even een uitdaging...
Heerlijk met oranje en paarse panpastel gewerkt. De pompoenen nog even bloeddoorlopen ogen gegeven met behulp van mijn crackle stempel en rode pan pastel.
Best een scary resultaat toch?!

Deze kaart doet mee aan;
Harlekino Halloween
Hobbyshop Joke challenge oktober
Creatieve Zebra maandchallenge #2 "halloween"

2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Persoonlijk heb ik ook niets met haloween maar je kaartje is wel helemaal geweldig geworden Judith, top.
Liefs van Anita

Heleen zei

Nou jij bent echt niet de enige hoor die niets met halloween heeft. Ik heb er persoonlijk ook niets mee. Maar deze kaart is wel super gaaf geworden hoor!
Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen