maandag 21 oktober 2013

Flower shop

Als eerst wil ik jullie super bedanken voor al die lieve berichtjes!
Doet een mens goed!
Vanmiddag heb ik mezelf verplicht even te gaan zitten en te freubelen, morgen en woensdag mogen we weer te werk, dus even goed gebruik maken van mijn vrije tijd.
Had al enige tijd in mijn beruchte challenge schriftje de challenge staan van Creative Cutting Challenges #28 1 lint - 2 brads - 3 bloemen.
Met de Stampin' Up Flower Shop set was het idee zo geboren.


Op de witte basis kaart heb ik met behulp van een stempelliniaal de gorgeous grunge strepen gestempeld, op een stuk cardstock 3 bloemen gestempeld en uitgestanst, brads erop, lang lintje erom heen, zodat er een dubbele band ontstond, geknoopt en een sentiment toegevoegd. Het witte cardstock heb ik verhoogd opgeplakt en de bloemen, direct op het oranje papier gelijmd.
Leuk effect toch?!


4 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat mooi gemaakt, ik vind de strepen die je met de stempel gemaakt hebt heel leuk, prachtige bloemen en mooi afgewerkt, liefs van Ans

Anita Meijer zei

Dat heb je weer prachtig gemaakt Judith, ik vind het weer heel mooi.
Liefs van Anita

Wilma zei

Hallo Judith,
Wat heb je een MOOI kaartje gemaakt.....daar kun je mee op een verjaardag aankomen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Margaret zei

Die is mooi geworden!!! Prachtige kleuren ook!
Liefs Margaret