donderdag 17 oktober 2013

Flower shop

Vanmiddag stond de pakketdienst voor de deur, met jawel, een nieuwe camera!
Bij de vorige reparatie dus dermate gesloopt dat hij niet te repareren was.
Waarna al vrij snel het bericht kwam dat we een nieuwe toegestuurd kregen, dus ben helemaal blij!!!
Eindelijk weer fatsoenlijke foto's!
Ik heb voor de uitdaging bij een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog gespeeld met panpastels, goose bumps en wat Stampin' Up! stempels!


Mijn bestempelde basis is in alle gevallen wit geweest, versamark en twee tinten paarse panpastel hebben de rest gedaan. De bloemen en gebruikte pons zijn van SU flower shop, extra voordelig bij bundel aanschaf! De strepen achter de bloemen komen uit de SU set gorgeous grunge.
Daar mijn nederlandse teksten nog ontbreken gekozen voor een tekst van Noor! op een Mery's memoblokje stans. Best een leukerdje geworden toch?!

Hebben jullie mijn Candy al gezien?! Er wacht een meisje met smart op jullie mooie en ze hoopt vooral roze creaties!


5 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Is Eva ook fan van iets of iemand ?? op tv of zo..fijn dat je weer een nieuwe camera hebt, prachtige foto en kaart, mooi in de paarse tinten, succes met de challenge, liefs van Ans

Judith Liefting zei

Hoi Ans, Eva is fan van K3, Disney prinsessen, Dora, Diego, Woezel en Pip en Sesamstraat :-) Groetjes! X

Ingrid Reyners zei

Mooie kaart heb je gemaakt in mooie paarse tinten. Ik zal eens tussen mijn spulletjes gaan zoeken of ik ook iets heb voor prinsesje, en laat je dan ook weten of ik mee doe, want ik kan geen mooie kleuren printen dus van internet iets afhalen dat wordt hem niet. Fijn dat je camera weer nieuw terug is, groetjes Ingrid

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. De sketch is goed Gelukt.
Dank je wel voor de deelname bij EHI.
Groetjes, Anja