vrijdag 11 oktober 2013

Challenge #94 sponsored by Krea Teja

De dag na mijn verjaardag is Lana jarig, op het blog van Stampin Utopia is er daarom een geweldige Birthday give away. Doe jij ook mee?!


Stuur jij Lana ook een mooi kaartje?!

Woensdag stond er een groot zwaar pakket van Stampin' Up bij de buurvrouw.
Ik voelde me ineens een beetje jarig, wat leuk om uit te mogen pakken.
Nu eindelijk een vol rijtje SU stempels!
Het was hier een beetje een gekke week, maar gisteravond mezelf weer achter de hobbytafel geplant.
Even relaxen en aan de freubel.

Dit keer voor challenge #94 bij Christmas Challenges {with sketches}
Normaal sneed ik al mijn papier altijd met het handje, nu super simpel en super snel met de Stampin' Up! trimmer, werkelijk wat een uitvinding! Dat ik zonder die luxe heb gekund...
Ik heb ook 1 stempel uit de set Simply Stars gebruikt, meerdere malen gestempeld en knippen maar.
Hier het eindresultaat...


2 opmerkingen:

Miranda zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.

Groetjes Miranda

Ingrid Reyners zei

een mooi kerstkaartje heb je gemaakt Judith! groetjes, Ingrid.