zaterdag 5 oktober 2013

Challenge #93 sponsored by Alota Rubber Stamps

Na heel veel mailen, facebooken, kreeg ik gister eindelijk mijn gewonnen cadeaubon van het HobbyJournaal binnen.
pfff, wat duurt wachten soms lang.
´s Middags gelijk even naar Doe@Ding geweest om hem te spenderen, Marlous de eigenaresse vertelde dat ze donderdag pas door het HobbyJournaal was benaderd...
Terwijl ze van mij al wist dat ik haar had aangegeven als mijn eerste keus.
Beetje vreemd, het lange wachten, vele mailen maakte het feestje ook iets minder groot om uit te zoeken.
Nouja, ik heb een hoop moois uitgezocht en ga er ongetwijfeld veel plezier van hebben.
Ik heb ook de nieuwste Mery's in mijn mandje laten vallen.
Deze kon ik perfect gebruiken bij challenge #93 van Christmas Challenges {with sketches}


Zie nu op de foto dat er een pareltje aan de wandel is gegaan, zo maar snel even met tacky glue vastzetten.

Fijne avond!

1 opmerking:

Miranda zei

Wat een prachtige stijlvolle kerst kaart.
Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.