vrijdag 15 november 2013

Candy!!!

Vandaag is het alweer 15 oktober, nog een maandje en dan is ons kleine prinsesje jarig, 3 jaar alweer!


Niet heel origineel ben ik bang... Maar ik en met name Eva vind post geweldig!
Zou super zijn als ze word overladen met post!


Regels;
- word volger van mijn blog
- plaats de candy in je sidebar
- reageer op dit bericht
- en voor extra kansen, stuur een kaart naar Eva!!!
 (adresgegevens zijn te vinden onder contact)

Voor de winnaar heb ik een geweldige verrassingsenvelop liggen en daar komt uiteraard nog een mooie tekening bij van de jarige jet zelf!
Bij 25 kaarten gaat er een tweede envelop uit, dus zou zeggen spread the word!!!

16 november maken Eva en ik de winnaar bekend!

7 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Judith,
Altijd leuk een candy ik ga mee doen.
En die Eva wordt alweer 3 jaar de tijd vliegt en die kids groeien maar door.(Moet ook hihihi) Mijn oudste zoon is al 15 jaar en een stuk langer dan mij nog net geen Mini en Maxi hahaha.
Groetjes Cinderella

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Leuk een candy..ik doe mee en een kaart voor Eva zal ik ook doen, het wordt waarschijnlijk een gekochte, ik ben geen ster in kinderkaarten, liefs van Ans

Margaret zei

Wat een leuke foto van je prinsesje! Ze krijgt van mij ook een mooie kaart hoor!

Ingrid Reyners zei

Wat leuk dat Eva ook graag een kaartje wil, ik stuur haar zeker een kaartje, ik heb de foto en de link al in de side-bar gezet, en altijd leuk om met je candy mee te doen. Groetjes Ingrid

ANJA 3D zei

Wat leuk een candy. daar doe ik graag aan mee. En Eva krijg een kaartje. Ga zo even kijken of ik jullie adres kan vinden.
Groetjes, Anja

Miriam Cooijmans zei

Wat een leuk idee!! Ik heb je candy op mijn blog gezet en gelinkt naar jouw site. Nu maar hopen dat anderen ook reageren. Ik ben ook meteen volger geworden, want dat was ik nog niet... We zitten zelfs allebei in Team Utopia!!

Floor zei

Hoi Judith, bij toeval kwam ik bij jou terecht ivm SU. Maar ik vind de Candy zo leuk, dat ik meteen wil meedoen. Ik heb al een mooie kaart voor Eva gemaakt. Ik gooi hem liever door de brievenbus, want in de post wil een mooie kaart nog wel eens kapotgaan. Ik hoop dat Eva hem leuk vindt.Op mijn blog het hele verhaal hoe ik bij jou terecht kwam. En wie weet bestel ik in de toekomst nog eens SU spullen bij jou. Groeten Floor, ook wonend te Schiedam ;-)