zondag 8 september 2013

Quinten

Van de week allemaal leuk post op de deurmat, waaronder gewonnen challenges post van Crealing!
Met name de kerstmal vond ik helemaal geweldig!
Donderdag ben ik nog even snel mijn voetjes terug gaan halen bij Margaret, er breekt een ware babyboom uit, en tja... dan heb je echt voetjes nodig...
Dit is het kaartje geworden voor Quinten, hij is inmiddels bezorgd (hoop ik) dus kan ik posten.


Papier van SU gebruikt, evenals de polkadot embossing mal, vind die zo leuk! Vervolgens de handjes gestempeld uit mijn beruchte voetjes set! De vlaggetjes, letters en tekststempel zijn van Noor!

Scr@p-Cards challengeblog challenge #51 "alles mag"

Knutsels en Kadootjes challenge #4 "alles mag"
Crealing challenge september "vlaggetjes"

8 opmerkingen:

Monique zei

Wat een mooi geboortekaartje. Ik vind het altijd zoveel leuker als je er een naam op kunt zetten. Dat heb je mooi gedaan. Mooi lettertype ook.
Dank je voor het meedoen (2e) aan de challenge van Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes van Monique

Anita Meijer zei

Schitterend is die Judith, supermooi.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Gelukkig heb je je favo stempeltjes weer in huis, je hebt een lief kaartje gemaakt, mooi met de naam en de handjes..liefs van Ans

Scraptastische hobby zei

Hoi Judith,
Voor de derde keer mee doen met weer zo'n mooi kaartje!! Ik vind het een lief kaartje, prachtig met die handjes!
super leuk dat je weer mee doet met de challenge van Scr@p-Cards en groetjes van DT lid Gerie

Ria zei

Stoere en toch schattige kaart, mooi zeg!

Bedankt voor je deelname aan de Crealing challenge

Groetjes, Ria

Suze Kranendonk zei

Wat een leuke stoere geboorte kaart heel mooi, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge blog.


Lieve groetjes Suze

Lotte zei

Wat een super gaaf geboortekaartje zeg. En die handjes stempel. Fantastisch! Leuk dat je weer mee doet met de challenge bij Crealing. Groetjes Lotte

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de Crealing september challenge. Leuk idee om de naam op de vlaggenlijn te zetten. Lief kaartje.