zondag 22 september 2013

Hoera een jaar erbij

Vanmorgen was dochterlief zoals altijd vroeg op, maar een humeur om op te schieten.
Ze verteld moe te zijn en niet lekker, nu heb ik zelf een hoofd en een keel waar je niet vrolijk van word.
Dus ik begreep haar wel.
Gisteravond lag ik zelf ook om half negen op bed, dan voel je je toch een stuk beter.
Dus na het zondagse ontbijt terug naar bed.
Ben ik alsnog lekker achter de hobbytafel gekropen om te gaan freubelen.
We gaan zo naar de verjaardag van mijn schoonzusje, dus hoog tijd om nog even een verjaardagskaart te maken!
Gespeeld met goosebumps, panpastel, inkt en mallen! Feestelijk eindresultaat toch?


Kaartjes Inspiratie Challenges Blog uitdaging #16 "vlaggetjes"
GeWe HobbyChallenge "feest"
HobbyVision challenge #19 "gebruik minimaal 3 knopen"
HobbyHome hobbyartikelen challenge Joke "wit, kraft en een andere kleur"

Fijne zondag nog!


6 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hoop dat jullie je allemaal weer snel helemaal de oude voelen, maar je hoort het ook zoveel om je heen. Beterschap. Je kaartje is weer prachtig Judith, heel mooi. Veel plezier bij de verjaardag.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Ook hier een patient, mijn man loopt ook rond met een zere, schorre keel en niet echt fit..
Je kaartje is super, liefs van Ans

jolanda zei

leuke kaart en hier heerst de griep ook

Ingrid Reyners zei

Mooi kaartje heb je weer gemaakt Judith, dat is balen dat je niet zo lekker bent, voor jouw en je dochter, beterschap! Hopelijk hebben jullie een beetje genoten van de verjaardag, en was de jarige blij met haar kaartje? Fijne avond, groetjes Ingrid

marcella zei

Wat een prachtige kaart erg mooie kleur ook .
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij het HobbyHome blog .
Groetjes Marcella

Creaine zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC.
groetjes Ine