zondag 1 september 2013

Hobbydots

Bij het Hobbyjournaal kwam de uitdaging "hobbydots" voorbij.
Hobbydots? Ja hobbydots, ik moest eerst even googlen, maar zag er leuk uit!
En hobbys heb je nooit genoeg toch? Dus ik heb mezelf getrakteerd op een hobbydot pakketje, set 011-03 met patroon van Rie Kuipers, er zat ook een knipvel bij van Yvonne Creation.
Maar na het gedot vond ik het hoog tijd voor inky vingers!
Dus de mooie roos afgedrukt met Memento en gekleurd met spectrums, dacht daarna nog leuk dauw druppels aan te brengen met goosebumps.
Maar Goosebumps en rode spectrums mogen elkaar niet zo en had ik een rode roos met oranje waterpokken geen gezicht! Zo balen! Dus toen nogmaals, maar nu zonder dauwdruppels.
Achter de roos heb ik met frantage gespeeld, leuk speels effect!




6 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Schitterend Judith, ik vind het supermooi.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Mooi hoor Judith, en die frantage is leuk erachter. groetjes, Ingrid

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
De roos is prachtig, leuk met dat Fran-tage maar die hobbydots, sorry, ik vind dat zó vreselijk..kan er ik niks aan doen, liefs van Ans

jolanda zei

mooie kaart

Renate enWilma zei

Erg mooi Judith, de roos is ook goed gelukt gr wilma

Creahannie zei

Super mooie kaart!!!

Fijn weekend,

Gr Hannie