woensdag 4 september 2013

Get well

Ik zag een sketch bij Cards en Scrap, begreep eerst de challenge niet goed, dacht ja zuster, nee zuster, wat moet ik daar nu mee?!? Beterschap dus! In het vlak voor de stempel paste de geweldige digi van Clyde die ik een tijdje terug heb gewonnen.
Dus een heerlijk kinderbeterschapskaartje gefreubeld, vrolijk papier, leuke Clyde gekleurd met spectrums.
Leukerdje geworden toch?


Ik wil Clyde mee laten doen bij;
Cards en Scrap challengeblog uitdaging #183 "sketch" met optie ja zuster, nee zuster
Creapaleis wedstrijd september "kinder/tiener"
Scr@p-Cards Challengeblog "alles mag"
Knutsels en Kadootjes challenge #4 "alles mag"
De CreatieveZebra maandchallenge #1 september "alles mag"

10 opmerkingen:

jolanda zei

heel leuk kaartje

Monique zei

Nou Judith als ik een kindje was, dan knapte ik razendsnel op van deze mooie kaart. Wat een vrolijke kleuren heb je gebruikt. En de digi is helemaal top! Fijn dat je meedoet aan de Challenge van Knutsels en Kadootjes.

Lieve groetjes,
Monique

Monique zei

P.s. ik dacht dat ik je al volgde....maar bij deze doe ik dat alsnog ;-)

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
WOW..wat heb je de sketch mooi uitgewerkt, prachtige stempel, super kleuren..liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Judith en wauw wat heb je super ingekleurd, top.
Liefs van Anita

Scraptastische hobby zei

Hoi Judith,
Wat een super kinder Beterschaps kaartje! hier moet je wel beter van worden. Een heel mooie digi van bugaboo, en heel vrolijk geheel. Dank je wel voor je inzending bij Scr@p-Cards Challenge namens DT lid Gerie

Nelly zei

Mooie kaart heb je gemaakt.

Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Cards & Scrap.

Groetjes Nelly

Angelique zei

Wat een leuke kaart.
Heel erg mooi gemaakt.

Dank je wel voor het mee doen aan de challenge bij Scrap Cards Challenge Blog.

Veel liefs Angelique

Anja (scrappie) zei

Leuke kaart hoor en leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

Ditta zei

Leuke kaart, alleen al bij het zien van deze kaart, voel je al beter!
Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
Groetjes Ditta