zondag 22 september 2013

Gears

Ik heb me nogmaals uitgeleefd op de challenge bij Crazy for CAS.
Tijd voor een mannenvariant, dus gears uitgestanst, geembossed, voorzien van versamark en vervolgens met 4 tinten blauw panpastel spelen.
PanPastel het blijft magie, volgende week demo dagen in Spijkenisse, dan de metallics in real life bewonderen. De zilveren en bronzen staan eigenlijk best hoog op mijn wil ik hebben lijstje!
Na het winnen van de challenge bij het hobbyjournaal, denk ik, dat ik ze ook wel mag hebben van mezelf.


Maaruh... hier komt de gears variant!


Crazy for CAS challenge #27 Casing a card from...

5 opmerkingen:

Marlieke zei

Waanzinnig mooi gedaan! Bedankt voor deze inzending bij CFC.

Miranda Mols zei

Gaaf en origineel. Gaaf voor een.man zeg

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
WOW, dat heb je mooi bedacht en uitgevoerd, ziet er super uit.liefs van Ans

Ingrid Reyners zei

Heel gaaf en erg orgineel! Super stoer!

Anja (scrappie) zei

Zo leuk he als er zo enthousiast aan een challenge word meegedaan. Bedankt voor ook deze mooie bijdrage aan Crazy for CAS.